امید به زندگی را با مرحله 4 بیماری کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

امید به زندگی را با مرحله 4 بیماری کلیه است

سلام دکتر. من به عنوان مرحله 4 بیماری کلیوی تشخیص داده شده است. اگر من دیالیز را ندارد، چه امید به زندگی از من است؟

به طور کلی، بیماران مرحله 4 بیماری کلیوی می تواند سال ها با دیالیز زندگی می کنند. اگر بیماران نیازی به درمان را ندارد، کلیه بدتر و بدتر خواهد بود، و بیماران نمی توانند زندگی کنند بیش از حد طولانی. به عنوان یک ماده در واقع، بیماران مرحله 4 بیماری کلیه می توانید طب چینی به جای دیالیز را به زندگی یک مدت طولانی تر است.

طب چینی شامل بیماریهای دهان چینی Osmotherapy، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، سم از بین بردن درمانی، کامل حمام درمانی، چرخه درمان، سلول های بنیادی و غیره. آیا شما میخواهید بدانید که چگونه این درمان به مرحله 4 بیماری کلیوی کار می کند؟

در مرحله اول، بیماران درمان سم از بین بردن از بین بردن چیزهای مضر است که باید توسط کلیهها به عنوان ادرار با عوارض جانبی کمتر از مطالعه حذف دریافت خواهید کرد. در این روش، کلیه خواهد شد از زخمی متوقف شد، و یک محیط داخلی تمیز خواهد آمد برای کلیه به خوبی دریافت.

در عین حال، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که طب چینی درمان خارجی خواهد شد به بیماران استفاده می شود. در طول درمان، گیاهان خاص است که برداشت بر اساس بیماران شرایط بیماری حاضر خواهد شد را به پودر و جمع آوری شده را به دو کیف های پزشکی خواهد شد که در منطقه Shenshu بیماران قرار می گیرد. به عنوان مواد موثر از کیف های پزشکی وارد بدن شده توسط یک ماشین درمان تحت فشار قرار دادند، کلیه توانایی خود شفا افزایش خواهد یافت. و به این ترتیب، سلول های آسیب دیده کلیه خواهد شد به تدریج تعمیر. به طوری که، بیماران می توانند دیگر زندگی می کنند.

علاوه بر این، دیگر داروهای چینی همچنین می توانید یک اثر خوب در بازگرداندن عملکرد کلیه است. در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، که درمان خواهد شد به بیماران مرحله 4 بیماری کلیوی استفاده می شود بستگی به وضعیت فیزیکی صحیح بیماران.

اگر شما هر گونه پازل در مورد درمان یا امید به زندگی برای بیماران مرحله 4 بیماری کلیه، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال به شما اطلاعات با ما تماس بگیرید. ما سعی خواهد کرد از بهترین به شما کمک کند.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: